website
Erä24.fi

Ihmiset Erä24.fi Verkkokaupan takana

Tiimin esittely

Erä24.fi on Oulaisissa toimiva nuorekas ja rento ulkoilevan ihmisen verkkokauppa.
Yrityksen omistaja ja työntekijät ovat aktiivisia luonnossa liikkujia ja metsästyksen ja kalastuksen harrastajia sekä koiraihmisiä.
Siitä tulikin halu tehdä nykyaikainen ja asiakkaat hyvin huomioiva verkkokauppa mahdollisimman viimeistellyllä sisällöllä.
Haluamme myös olla työstämme ja tekemisestämme ylpeitä.

Mika

Kauppias Mika on itse intohimoinen luonnossa samoilija ja innostunut vaelluksesta. Myös pienemmät retket kiinnostaa ja kävelyn lisäksi muita liikkumismuotoja luonnossa on maastopyöräily, hiihto ja melonta. Mikan tuntemus ulkoilu-, retkeily- ja vaellusvaatteista ja -varusteista on siis vahva oman harrastuksen myötä. Mika ajaa vapaa-ajallaan myös rallia ja pelaa paljon lentopalloa. Mika on mukana myös Erämyksiä etsimässä YouTube -kanavalla (voisiko sanoa pääesiintyjänä), joten jos "retkeily in real life" -tyylinen videokanava kiinnostaa, niin otahan seurantaan! 

 

 

Erä24.fi on 100% suomalainen ja 100% luotettava Avainlippu-verkkokauppa

Palvelullamme on Avainlipun käyttöoikeus

Suomalaisen Työn Liitto on myöntänyt Oulaisissa toimivalle Erä24.fi -verkkokaupalle Avainlippu-tunnuksen osoituksena Suomessa tuotetulle ja Suomessa työllistävälle palvelulle. Erä24.fi –verkkokauppa on ulkoiluun, retkeilyyn ja metsästykseen keskittynyt kauppa, jolla on myös myymällä Oulaisissa.

Avainlippu on merkki suomalaisesta työstä.  Merkin myöntämisen ensisijaisena kriteerinä on aina se, että tuotteen on oltava valmistettu tai palvelun tuotettu Suomessa. Lisäksi suomalaisten kustannusten osuus palvelun omakustannusarvosta, eli kotimaisuusasteen, on oltava vähintään 50 prosenttia. Palvelu-Avainlippua hakevalla yrityksellä on myös oltava merkittävä kotimainen omistusosuus, Suomessa toimiva johto ja yrityksen pääkonttorin tulee sijaita Suomessa.

- Erä24.fi –verkkokauppa haki Avainlippu –merkkiä osoittaakseen yrityksen kotimaisuutta. Nykyisin monet verkkokaupat ovat ”naamioituneet” suomalaisiksi, vaikka toimivatkin täysin ulkomailla. Halusimme näin luoda asiakkaille luotettavuutta ja varmuutta siitä, että kauppa on aidosti kotimainen, sanoo kauppias Mika Ilomäki.

Avainlippu-merkki tunnetaan Suomessa erittäin hyvin. Suomalaisen Työn Liiton tutkimuksen mukaan käytännössä kaikki yrityspäättäjät ja kuluttajat tuntevat Avainlipun. Suomalaisista suurin osa (75 %) on myös sitä mieltä, että Avainlippu vaikuttaa ostopäätöksiin positiivisesti ja noin puolet suomalaisista yhdistää Avainlippu-merkkiin vastuullisuuden.

Suomalaisen Työn Liiton markkinointipäällikkö Reetta Mentu toteaa, että kotimaisen palvelun hankinta koetaan yhteiskunnallisena vaikuttamisena ja vastuullisena arvovalintana, joka edesauttaa suomalaista kilpailukykyä ja hyvinvointia.

- Kuluttajat liittävät Avainlippuun positiivisia mielikuvia kotimaisuudesta, luotettavuudesta, turvallisuudesta, vastuullisuudesta sekä työllistävyydestä. Avainlipun kautta yritykset voivat viestiä tärkeistä arvoista asiakkaille ja muille sidosryhmilleen. 92 prosenttia Avainlippua kantavista yrityksistä sanookin, että merkki tukee tuotteiden ja palveluiden myyntiä, Mentu kertoo.

Tuotemerkit

Alla on listattuna myymiämme tuotemerkkejä. Panostamme laadukkaisiin ja kestäviin tuotteisiin kaupassamme. Haluamme olla kanssakäymisissä, sekä kehittää toimintaamme molempien; niin tavarantoimittajien kuin kuluttajienkin kanssa. Kuuluit siis kumpaan kategoriaan tahansa, saa meihin olla yhteydessä ja ehdottaa laadukkaita kauppaamme sopivia tuotteita myyntiin!

      
  

Ihmiset liikkeelle!

Ei ole mikään salaisuus, että ulkona liikkuminen ja hengailu on terveyden kannalta tärkeää ja virkistävää.
Sen saattelemana periaattemme kaupankäynnissä on tarjota hyvällä sisällöllä ja opastuksella luonnossa liikkuvalle ihmiselle oikeat välineet ja intoa viettää aikaansa luonnossa.