website

Usein kysytyt kysymykset

Tilaaminen

Mikä on asiakastili ja mitä hyötyä sen luomisesta on?

Asiakastili on oma henkilökohtainen käyttäjätunnuksesi, jolla pääset kirjautumaan Erä24.fi verkkokaupan omaan asiakasportaaliin. Luomalla asiakastilin verkkokauppaamme on ostosten tilaaminen helpompaa ja nopeampaa. Lisäksi pystyt tarkastelemaan tilaustesi etenemistä.

Asiakastilin luonti ja kirjautuminen

Erä24.fi asiakastilin luonti ja kirjautuminen tapahtuu etusivulta KIRJAUDU SISÄÄN valikosta tai suoraan tästä linkistä. Mikäli haluat luoda uudet tunnukset valitse valikon Uusi asiakas "LUO TILI". Tämän jälkeen täytä omat nimitietosi, sähköpostiosoitteesi sekä sille keksimäsi salasana ja paina "LUO" nappia. Teille lähetetään valitsemaanne sähköpostiosoitteeseen vahvistuviesti tilin luonnin jälkeen, klikkaa sähköspostiviestin vahvistuslinkkiä vahvistaaksesi sähköpostiosoitteesi. Sähköpostiviesti saapuu n. 5minuutin kuluttua tilin aktivoimisesta.

    Olen unohtanut salasanani

    Mikäli olet unohtanut salasanasi klikkaa "Unohditko salasanasi?" linkkiä kirjautumis-sivulla ja syötä asiakastilin sähköpostiosoite. Lähetämme sinulle sähköpostin salasanan nollausta varten jonka kautta pääsette luomaan salasanan uudelleen.

      Muuttuneet yhteystiedot

      Mikäli haluat muuttaa yhteystietojasi kirjaudu sisään asiakastiliin ja klikkaa painiketta Lisää/muokkaa yhteystietoja.

        Tilausvahvistus

        Tilausvahvistus toimitetaan ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Asiakkaalla on oikeus saada etämyyntikaupasta vahvistus. Meidän vastuulla on näyttää, että vahvistus on toimitettu asiakkaalle. Tilausvahvistus on kuittaus siitä että olemme vastaanottaneet tilauksesi ja pyrimme toimittamaan sen mahdollisimman pian. Mikäli tuotteen toimituksessa ilmenee ongelmia, olemme sinuun yhteydessä. Mikäli tilausvahvistuksessa on virheellistä tietoa niin ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Lisätietoa tilausvahvistuksen laillisista vaatimuksista Kilpailu- ja kuluttajavirasto

          Tilausten seuranta

          Voit milloin tahansa seurata tilaamasi tuotteen tai tuotteiden toimitusta netissä asiakastilisi kautta. Ilmoitamme myös sähköpostitse toimitusvaiheista ilmoittamaanne sähköpostiin.

          Voit seurata toimituksen etenemistä täällä

            Maksaminen

            Voinko ostaa tuotteen osamaksulla tai laskulla?

            No tottakai voit! Collector Lasku/Osamaksu -palvelulla voit maksaa ostoksiasi jopa 5000 €:n saakka. Collector Laskulle saat korotonta* maksuaikaa aina vähintään 30 päivää ja jopa 60 päivää. Lue lisää täällä

            Maksutavat verkossa?

            Verkkopankit

            Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin - helposti, nopeasti ja ennen kaikkea luotettavasti!

            Pankkikortit

            Visa, Visa Electron- tai MasterCard -korteilla Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj. yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa-, Visa Electron- tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy korttilaskulla maksun saajana ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

            Erä24.fi -lahjakortti 

            Voit ostaa 20€, 50€, 100€, 200€ ja 500€ lahjakortteja haluamaasi summaa vastaavan määrän.  Jos haluat lähettää lahjakortin suoraan lahjansaajalle, laita laskutusosoitteeksi antajan tiedot, postitusosoitteeksi saajan osoitetiedot.

            Lahjakortilla voit maksaa ostoksia Oulaisten myymälässä ja verkkokaupassa (www.era24.fi). Lahjakortti on voimassa 12 kk:n ajan ostosta. Lahjakorttia ei voi palauttaa tai vaihtaa rahaksi. Kadonnutta tai varastettua korttia ei korvata. Kortin saldon ja voimassaoloajan voit tarkistaa asiakaspalvelusta tai verkkosivuilta asiakastili välilehdeltä.

            Toimitus

            Pystynkö tilaamaan toiselle henkilölle?

            Kyllä pystyt. Jos haluat lähettää tuotteen/lahjakortin suoraan tuotteensaajalle, laita laskutusosoitteeksi antajan tiedot, postitusosoitteeksi saajan osoitetiedot.

            Tilaamastani tuotteesta puuttui osa, mitä teen?

            Ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse, puhelimitse tai Chat-asiakaspalveluun.

              Miten paljon toimitus maksaa?

              Halpaa kuin saippua. Kaikkien tuotteiden toimituskulut ovat Matkahuollon ja Postin paketeille 5,90€ (yli 100€:n tilaukset ilman toimituskuluja) ja Matkahuollon kotiinkuljetuksena alkaen 15,90€. Jos tuotteella on muusta tuoteryhmästä poikkeavat toimituskulut tai -tavat, lopulliset toimituskulut määräytyvät ostoskorissa.

                Tilaaminen Ahvenanmaalle

                Toimitamme tuotteita myös Ahvenanmaalle.

                  Toimitusehdot

                  Lue tarkemmat toimitusehdot täällä

                    Palautus

                    Miten toimit asiakaspalautus- / vaihtotilanteessa:

                    • Ota aina yhteyttä meihin ennen palautusta sähköpostilla osoitteeseen palautukset@era24.fi
                    • Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, alkuperäistä vastaavassa kunnossa ja myyntikelpoinen. Myös myyntipakkauksen tulee olla jälleenmyyntikelpoinen.
                      • Jos tuote ei ole käyttämätön, alkuperäistä vastaavassa kunnossa ja jälleenmyyntikelpoinen, hyvitämme 50% tuotteen hinnasta.
                    • Liitä palautuksen / vaihdon mukaan lähete tai sen kopio sekä tuotteenpalautuslomake, jotta tiedämme miten haluat asiakaspalautuksen kanssa menetellä. Lomakkeesta tulee selvitä palautuksen syy, haluamasi hyvitys ja mahdollinen tilinumerosi.
                      • Mikäli tuote on toimitettu väärin, vaihdamme sen tilauksen mukaiseen tuotteeseen. 
                      • Mikäli tuote on ollut viallinen, vaihdamme sen uuteen samaan tuotteeseen.
                      • Mikäli et ole tyytyväinen tilaamaasi tuotteseen, voimme vaihtaa tuotteen myös johonkin toiseen tuotteeseen tai hyvittää tuotteen hinnan.
                      • Palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen maksu palautetaan tilillesi.
                    • Asiakaspalautuksen saapuminen meille kestää noin 5-14 päivää.
                      • Ilmoitamme Matkahuollon palautustunnuksen sinulle, kun olet palautuksen osalta ottanut meihin yhteyttä.
                    • Voit myös vaihtaa / palauttaa tuotteen myymälässämme.
                    • Mikäli vaihdossa tuleva tuote on kalliimpi, toimitamme vaihdon Matkahuollon bussiennakolla.

                    Palautusoikeus

                    Erä24.fi -verkkokaupan asiakkaana sinulla on mahdollista palauttaa verkkokaupasta ostettu käyttämätön ja palautusehdot täyttävä tuote 14 vuorokauden kuluessa toimituksen vastaanottamisesta.

                      Maksettujen tilausten hyvitys

                      Tuotteen tulee olla alkuperäisessä pakkauksessaan ilman merkintöjä tai töherryksiä eli alkuperäisessä kunnossa. Palautettavassa tuotteessa tulee olla paikallaan kaikki tuotemerkinnät ja hintalaput. Tuotteen mukana tulee olla kaikki tuotteen tarvikkeet, osat ja varusteet. Mikäli tuotetta on selvästi käytetty tai hintalaput, tuotemerkit irroitettu on palauttaminen ei ole madollista. Mikäli tuote vastaa palautusehtojamme rahat palautetaan Erä24.fi verkkokaupan maksuliikenteestä vastaavien Paytrailin kautta sille luotto- tai pankkitilille, jota käytettiin tuotteen ostamiseen. Hygieniatuotteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta pakkauksen avaamisen jälkeen, koska tuote ei ole uudelleen myytävässä kunnossa. Hygienia tuotteita ovat esimerkiksi makuupussit. Tieto tuotteen hygieniamääritelmästä on nähtävissä verkkokaupan tuotetiedoissa.

                      Takuu ja huolto

                      Tuote on vaurioitunut kuljetuksessa, mitä teen?

                      Ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse, puhelimitse tai Chat-asiakaspalveluun.

                      Tuote hajosi takuuaikana, kuinka toimin?

                      Ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse, puhelimitse tai Chat-asiakaspalveluun.

                        Olen toimittanut tuotteen huoltoon, kuinka kauan takuuhuolto kestää?

                        Ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse, puhelimitse tai Chat-asiakaspalveluun.

                          Yleistä 

                          Sopimusehdot

                          Erä24.fi on Tmi MikaLinkin (2529677-6) ylläpitämä verkkokauppa. Näitä sopimusehtoja sovelletaan Tmi MikaLinkin ja sen asiakkaiden välisessä kauppasuhteessa. Tmi MikaLinkki pidättää oikeuden muuttaa näitä sopimusehtoja yksipuolisesti ilman ennakkoilmoitusta. Tilauksiin sovelletaan tilaushetkellä voimassaolevia ja hyväksyttyjä sopimusehtoja, jotka ilmenevät Erä24.fi-verkkokaupan Tilausehdot -sivulla. Tmi MikaLinkki ei vastaa vahingoista, jotka aiheutuvat force majeure -esteistä. Tällaisina esteinä pidetään ennalta-arvaamattomia seikkoja tai olosuhteita, joihin Tmi MikaLinkki ei ole toiminnallaan voinut vaikuttaa ja jotka eivät ole kohtuudella ratkaistavissa. Tmi MikaLinkki on velvollinen ilmoittamaan asiakkaalle ensitilassa tällaisista esteistä.

                          Miten toimin, jos epäilen tietojeni väärinkäyttöä?

                          Ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse, puhelimitse tai Chat-asiakaspalveluun.

                            Sponsorikyselyt

                            Ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse, puhelimitse tai Chat-asiakaspalveluun.

                              Asiakaspalvelun yhteystiedot

                              Asiakaspalvelumme yhteystiedot:

                              info@era24.fi
                              010 327 1771